Zasady zwrotów

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

  Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Uwaga - prawo to nie przysługuje nabywcy który jest przedsiębiorcą.

  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia czyli pismo wysłane pocztą na adres - IDEAL24 , Bukowina 38b, 55-095 Mirków lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Mogą Państwo skorzystać z elektronicznego formularza odstąpienia od umowy - FORMULARZ ODSTĄPIENIA.

  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy

  Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres uzgodnieony ze sprzedawcą nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Wysokość tych kosztów szacowana jest zależnie od rodzaju towaru na kwotę:
towary do 30 kg i najdłuższym boku do 80 cm - 30 zł
towary do 30 kg i najdłuższym boku do 120 cm - 60 zł
towary spakowane na europalecie - 150 zł
towary nie mieszczące się na europalecie - koszt zwrotu do ustalenia, zależnie od wymiaru i odległości

  Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar należy odesłać w stanie i formie w jakiej został on do Państwa dostarczony - dotyczy to opakowania , instrukcji, gwarancji, elementów montażowych i innych składników które zostały dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Brak któregokolwiek elementu zmniejszy wartość zwracanego towaru.
Jednocześnie przypominamy o odpowiednim zabezpieczeniu zwracanego towaru na czas transportu. Państwo ponosicie odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe podczas transportu zwracanego towaru a w szczególności wynikające z nieprawidłowego zabezpieczenia towaru na czas transportu

  Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu/konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb np. towar w wybranym kolorze z palety RAL innym niż biały, towar zmodyfikowany na państwa życzenie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJA:

  Wszystkie produkty dostępne na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte gwarancją. Oferujemy przedmioty sprawdzone, wysokiej jakości.

  Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami - tel. 733 80 43 96, 733 14 00 03 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - prosimy podać swoje dane teleadresowe wraz z numerem telefonu kontaktowego.
  Jeżeli otrzymałeś wadliwy produkt należy złożyć reklamację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W relu przyśpieszenia realizacji reklamacji można skorzystać z elektronicznego FORMULARZA REKLAMACJI.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej :
1. imię, nazwisko, adres i adres mailowy
2. data zawarcia umowy, numer faktury
3. przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji poprosimy o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacja jest rozpoznawana w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłamy na podany przez Kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej.
Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do tych procedur znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl w zakładce Rozstrzygania sporów konsumenckich

  Firma zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych stosuje politykę bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych oraz posiada dokumentację systemu zarządzania bezpieczeństwem danych osobowych.